Международната изложба за мебели и обзавеждане imm cologne 2022, 17-23.01.2022 г.,

It starts after:

Period:

from
to

Registration:

from
to

Place:

гр. Кьолн, Германия

гр. Кьолн, Германия

Description of the event

Във връзка с изпълнението на дейностите по Проект BG16RFOP002-2.052-0002 "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбина", Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) към Министъра на икономиката, има удоволствието да Ви покани да вземете участие на Международната изложба за мебели и обзавеждане imm cologne 2022, която ще се проведе в периода 17-23.01.2022 г., гр. Кьолн, Германия

Imm cologne е най-голямата и престижна изложба за мебели, обзавеждане, интериор и дизайн в Европа. Още в началото на всяка година изложбата представя новите международни тенденции в обзавеждането и интериора и изненадва посетителите с множество иновации. Отличава се с работния си характер. Пет от седемте дни на изложението са само за бизнес посетители. Изданието на изложбата през 2020г. отчете ръст на бизнес посетителите – от общо 128,000 посетителя над 82,000 са били бизнес ориентирани. Изложението се посещава и отразява от всички специализирани медии в България и света.

Участие могат да вземат могат да вземат участие предприятия производители на мебели за всекидневни, спални, баня, матраци, системи за сън, както и на домашен текстил, стенни облицовки, подови настилки, осветление, аксесоари и други.

Предприятието кандидат трябва да отговаря на следните изисквания:

  1. Да не участва за собствена сметка в конкретната проява;
  2. Да притежава допустим Код на основна икономическа дейност (КИД) съгласно Условията за допустимост на ОПИК.

ИАНМСП организира участието на български фирми на Международната изложба за мебели и обзавеждане imm cologne 2022, която ще се проведе в периода 17-23.01.2022 г., гр. Кьолн, Германия със 100 % процента финансиране на разходите за:

  • Наем на изложбена площ;
  • Проектиране и изграждане на стандартен щанд;
  • Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;
  • Регистрация на изложителите, медийни такси;
  • Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.

Фирмите, одобрение за участие в imm cologne 2022 следва да поемат всички други разходи за:

  • Спедиция, митническа обработката и застраховка на експонатите и други изложбени компоненти по време на транспортирането им и провеждането на изложбата;
  • Командироване на представител/и (пътни, дневни и квартирни);
  • Застраховка на представителите на предприятието;
  • Заявени допълнителни услуги, извън изброените в Общите условия за участие.

Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx  .

Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП:

  • Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  • Удостоверение за код на икономическа дейност (КИД) на предприятието, издадено от Националния статистически институт за предходната приключила финансова година в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието, издадено не по-късно от 1 (една) година преди подаване на документите за кандидатстване в конкретната проява; Условия за допустимост.
  • Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);
  • Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието; Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx
  • Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
  • Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), за предходната приключила финансова година, подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. Декларираната финансова година в т. 2 трябва да съвпада с отчетната финансова година на издадения КИД. (Указания за попълване на Декларацията);
  • Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679 от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).

Моля да се запознаете с Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП по проект и Правилата за поведение.

При интерес за участие в изложбата, следва най-късно до 29 октомври 2021 г. (петък) предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП по един от следните начини:

- в деловодството на ИАНМСП или по куриер на адрес: 1000 София, ул. „Леге” № 2-4, в срок до 29 октомври 2021 г. (петък) При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

- подписани с електронен подпис на e-mail: оffice@sme.government.bg в срок до 29 октомври 2021 г. (петък);

- по електронен път, на адрес www.b2bconnect.bg на страницата на събитието.

Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване не се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо.

За допълнителна информация може да се обръщате към:

-        Магдалена Маджурова, старши експерт в отдел „Международни изложби и конференции“,  тел. 02/ 940 79 70, email: m.madzhurova@sme.government.bg;

-        Траян Трендафилов, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7981, e-mail: t.trendafilov@sme.government.bg.  

 

Sectors

  • Furniture manufacturing