Международно изложение за аерокосмическа индустрия, летищно строителство, транспорт и трафик ILA Berlin, 22 - 26.06.2022 г.

Международно изложение за аерокосмическа индустрия, летищно строителство, транспорт и трафик ILA Berlin, 22 - 26.06.2022 г.

Започва след:

Период:

от
до

Регистрация:

от
до

Място:

гр. Берлин, Германия

гр. Берлин, Германия

Oписание на събитието

Във връзка с изпълнението на дейностите по Проект BG16RFOP002-2.052-0002 "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбина", Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие в международното изложение за аерокосмическа индустрия, летищно строителство, транспорт и трафик ILA Берлин, което ще се проведе в периода от 22 - 26.06.2022 г. в гр. Берлин, Германия.

ILA Berlin е едно от най-големите търговски изложения в света за аерокосмическа индустрия в света. Организира се на всеки две години от 1909 година насам. По време на изложението се провеждат голям брой конференции, бизнес срещи и семинари, които са насочени само за търговски посетители. На ILA Berlin 2018 на обща изложбена площ от 150 000 кв.м. участие са взели 1 110 изложители от 40 страни и е било посетено от над 200 000 посетители.

Основните продуктови групи на ILA Berlin са самолети, хеликоптери, космически технологии, отбранителни технологии, аерокосмически технологии, силови агрегати, самолетни двигатели, компоненти, усъвършенствани материали, електронни системи, електронно оборудване, аерокосмическо оборудване, поддръжка на самолети, летищни технологии, летищно оборудване, космически изследвания, безпилотни авиационни системи за гражданска употреба.

Това превръща панаира в глобален форум за бранша и представя световните тенденции и иновации в сектора. Аерокосмическата индустрия интегрира високи технологии от множество сектори като машиностроене, компютърни науки, електроника и материали.

ИАНМСП организира участието на български фирми на ILA Berlin 2022 със 100 % финансиране на разходите за:

– Наем на изложбена площ;

– Проектиране и изграждане на щанд;

– Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;

– Регистрация на изложителите, медийни такси;

– Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.

Участниците заплащат всички други разходите за:

– Транспорт и обработката на експонати и други изложбени компоненти;

– Командироване и пребиваване на представител/и от предприятието (пътни, дневни и квартирни);

– Заявени допълнителни услуги или оборудване, извън изброените в Общите условия за участие;

– Застраховка на експонатите по време на транспортирането им и провеждането на изложбата;

– Застраховка на представителите на предприятието.

Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Предприятията трябва да отговарят на следните изисквания:

- Предприятието не участва за собствена сметка в конкретната проява;

- Предприятието да притежава Код на икономическа дейност (КИД) съгласно условията за допустимост на ОПИК. Представя се Удостоверение за КИД на предприятието, издадено от Националния статистически институт за предходната приключила финансова година в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието.

Кандидатстването за участие в организирани от Агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на документите, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП както следва:

1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;

2. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);

3. Удостоверение за код на икономическа дейност (КИД) на предприятието, издадено от Националния статистически институт в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието, което следва да е издадено не по-късно от една година преди подаване на документите за кандидатстване в конкретната проява;

4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието и подпечатана с печата на предприятието;

Участието в събитието представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

5. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;

6. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. Декларираната финансова година в т.2 трябва да съвпада с отчетната година на издадения КИД;

7. Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679 от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).

При интерес за участие в изложението, следва най-късно до 20 май 2022 г. (петък) включително, предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя по електронен път на адрес www.b2bconnect.bg на страницата на събитието.

Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване не се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.

За допълнителна информация може да се обръщате към:

Росица Асенова, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7980, e-mail: r.assenova@sme.government.bg

Тереза Мутафова, главен експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7988, e-mail: t.mutafova@sme.government.bg

Сектори

  • Производството на компютърна и комуникационна техника, електронни и оптични продукти
  • Производство на превозни средства, без автомобили
  • Далекосъобщения
  • Производство на изделия от каучук и пластмаси
  • Производство, некласифицирано другаде
  • Ремонт и инсталиране на машини и оборудване
  • Неправителствена организация
  • Асоциация
  • Транспорт, логистика и спедиция