Интер Експо Център, гр. София, България
Интер Експо Център, гр. София, България
Във връзка с изпълнението на дейностите по Проект BG16RFOP002-2.052-0002 "Участие на МСП на международни панаири, изложби и конференции в страната и чужбина", Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) има удоволствието да Ви покани да вземете участие в международно изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване SIHRE 2022, което ще се проведе в периода 15-18.03.2022., Интер Експо Център, гр. София, България.
Международното изложение SIHRE 2022 предлага цялостен панорамен поглед над хорека сектора и неговото развитие и е ключова платформа за работа с професионалистите в областта на хотелското и ресторантско оборудване. SIHRE предоставя разнообразие от продукти и услуги, които ежегодно привличат български и чуждестранни изложители, с интерес към сферата на туризма, заведенията за обществено хранене и услугите.
Рецептата на успеха за хотелския и ресторантьорски бизнес на изложението включва тематично разделени зони за фирмите участници, както и атрактивни зони за демонстрации. В 4-те дни на събитието изложители и посетители ще открият перфектния баланс между запознаване с иновативни решения, създаване на нови контакти, както и забавление в многобройните съпътстващи събития.
Обхватът на SIHRE 2022 включва професионално кухненско, барово, сладкарско, кетъринг и търговско оборудване; кухненска посуда; хотелско и ресторантско обзавеждане; санитарно, хигиенно оборудване и консумативи; хотелски консумативи и оборудване; СПА и фитнес оборудване; професионални почистващи, перачни и гладачни машини; интериорен текстил; охранителни, информационни системи и специализиран софтуер; производство на рекламно-информационни елементи; униформено и работно облекло и др.
Предприятията трябва да отговарят на следните изисквания:
ИАНМСП организира индивидуално участие на български фирми на международно изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване SIHRE 2022, което ще се проведе в периода 15-18.03.2022г., Интер Експо Център, гр. София, при следните условия:
ИАНМСП поема разходите за:
– Наем на изложбена площ не по-малко от 9 кв. м. на одобрено предприятие (фирмите ще бъдат разпределени индивидуално в тематичните палати на база произвеждани продукти);
– Проектиране и изграждане на стандартен щанд;
– Оборудване и обзавеждане на изложбеното място;
– Регистрация на изложителите, медийни такси;
– Услуги, консумативи и други в рамките на утвърдения бюджет.
Одобрените за участие предприятия, следва да поемат разходите за
– Транспорт и обработката на експонати и други изложбени компоненти;
– Командироване и пребиваване на представител/и от предприятието (пътни, дневни и квартирни);
– Заявени допълнителни услуги, извън изброените в Общите условия за участие;
– Застраховка на експонатите по време на транспортирането им и провеждането на изложбата;
– Застраховка на представителите на предприятието.
Участието в международни панаири/специализирани изложби на българските предприятия представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.
Кандидатстването за участие в организирани от агенцията Международни специализирани изложби/панаири се извършва чрез подаване на следните документи, посочени в Правилата за кандидатстване в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и чужбина, организирани от ИАНМСП:
1. Заявка за участие (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
2. Удостоверение по чл. 87, ал.6 от ДОПК за липса на публични задължения по чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата, издадено не по-рано от 6 месеца към датата на кандидатстване (оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия и печат на предприятието);
3. Удостоверение за код на икономическа дейност (КИД) на предприятието, издадено от Националния статистически институт, в оригинал или заверено копие с текст „Вярно с оригинала“ с подпис на представляващия и печат на предприятието, което удостоверение следва да е издадено не по-късно от 1 (една) година преди подаване на документите за кандидатстване в конкретната проява. Условия за допустимост.
4. Декларация за получените минимални помощи за предходните две данъчни години и за текущата данъчна година (по образец и в оригинал), подписана от представляващия предприятието и подпечатана с печата на предприятието;
Участието Ви на събитието ще представлява минимална помощ по смисъла на Регламент (EС) № 1407/2013 г. относно прилагането на чл. 107 и чл. 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз. Моля да имате предвид, че всяка получена минимална помощ се натрупва върху предишни такива до достигане на 200 000,00 евро или 391 166,00 лв. за три годишен данъчен период. При надвишаването на тази стойност, няма да бъдете допуснати до участие. Информация за предоставените на Вашето предприятие минимални помощи може да получите на www.sme.government.bg или http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx
5. Декларация за получените държавни помощи и за нефинансиране от други източници (по образец и в оригинал), подписана от представляващия или нотариално упълномощено от него лице и подпечатана с печата на предприятието;
6. Декларация за обстоятелствата по чл. З и чл. 4 от ЗМСП (по образец и в оригинал), подписана от представляващия и подпечатана с печата на предприятието. Когато предприятието е свързано и/или предприятие партньор, към декларацията се представя и Справка (по образец и в оригинал) за обобщените параметри на предприятието. Справката следва да съдържа информация за всяко от свързаните предприятия и/или предприятие партньор. (Указания за попълване на Декларацията);
7. Правила за поведение при участие на представители на български предприятия в специализирани международни панаири, изложения, конференции, контактни борси, форуми и събития в страната и в чужбина, организирани от ИАНМСП
8. Пакет документи във връзка с Регламент (ЕС) № 2016/679 от 27 април 2016 г. за обработването на лични данни в рамките на ИАНМСП (GDPR).
При интерес за участие в изложението, следва най-късно до 09.02.2022 г. /сряда/ (вкл.), предприятието да подаде изискуемите документи в деловодството на ИАНМСП, ул. „Леге” 2-4, 1000 София, по куриер или с електронен подпис на управителя по електронен път, на адрес www.b2bconnect.bg на страницата на събитието.
Документи, подадени в деловодството на ИАНМСП след крайния срок за кандидатстване не се разглеждат. При подаване по пощата или чрез куриер важи датата на получаване в деловодството на ИАНМСП.
След одобрение на предприятието кандидат, ИАНМСП ще Ви уведоми с официално писмо.
За допълнителна информация може да се обръщате към:
Магдалена Маджурова, старши експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 79 70, email: m.madzhurova@sme.government.bg;
Кристин Житарска, старши експерт в отдел „Международни изложби и конференции“, ИАНМСП, тел. 02/ 940 7986, e-mail: k.zhitarska@sme.government.bg;
Приложения: съгласно текста